
Určíte problém s Vaším motorem, (např. motor nelze nastartovat nebo se přehřeje)
Než se spojíte se Sea-Help zásahovou základnou může se GPS vypnout vlivem ztráty napájení.
Pokud nemáte mobilní signál, volejte na VHF kanálu 16 SeaHelp.
Pokud se SeaHelp neohlásí, volejte radio Rijeka nebo radio Split a žádejte přepojení na SeaHelp. Kapitáni na Hotline mluví chorvatsky, německy, anglicky a italsky
Podle odpovědí na tyto otázky budeposouzena priorita rychlosti zásahu!
4. Upozorněte na sebe, jakmile zásahová loď SeaHelp dorazí do Vaší blízkosti!
5. Ukažte kapitánovi SeaHelp dokumenty od lodi a doklady o členství v SeaHelp! Pokud tyto doklady nemáte, není to důvod k odmítnutí poskytnutí služeb.
6. Pokud budou potřeba dodatečné služby, nechejte si nejdříve stanovit jejich cenu.
7. Plaťe pouze po vydání SeaHelp účtu.
Platit lze hotově nebo kartou (Master, Visa, AEX)